Subject: Ed: Europark Estonia kinnituskiri
From: "Angelika Haamer - RAM" <[email-masked]>
To: "vana RAM Info"
Date: Thu, 20 Mar 2025 13:28:40 +0200

palun registreerida

Angelika Haamer
Peaspetsialist
Haldustalitus
Rahandusministeerium
5044497

  _____

Saatja: Mary-Ann Tammiste (EE) <[email-masked]>
Saadetud: kolmapäev, 19. märts 2025 15:52
Adressaat: Angelika Haamer - RAM <[email-masked]>
Koopia: Getlin Meetua (EE) <[email-masked]>
Teema: Europark Estonia kinnituskiri

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Olen Mary-Ann Tammiste  ja kirjutan Teile PricewaterhouseCoopersist seoses
Europark Estonia 2024 aasta auditiga. Palume Teil manuses olev
kinnituskiri edastada juhatuse liikme või volitatud isiku poolt
digitaalselt allkirjastatult minu e-maili aadressile
<mailto:[email-masked]> [email-masked]

Palume teil pöörata tähelepanu sellele, et oleme kinnituskirja sisse
lisanud arvetega tabeli(d) ning palume teil ettenähtud lahtritesse
märkida, kas nõustute arvete üksikasjadega.

Oleksime tänulikud, kui saadaksite allkirjastatud kinnituskirja meile
hiljemalt 21.03.2025

Parimate soovidega,

--

Mary-Ann Tammiste

PwC |Associate | Assurance
Mobile: +372 5690 8907 | Office General: +372 614 1800
Email: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

AS PricewaterhouseCoopers
Tatari 1 | 10116 Tallinn | Estonia
 <http://www.pwc.ee/> http://www.pwc.ee

Privacy <https://www.pwc.com/ee/en/home/privacy-statements.html>
Statement

The information transmitted is intended only for the person or entity to
which it is addressed and may contain confidential and/or privileged
material. Any review, retransmission, dissemination or other use of, or
taking of any action in reliance upon, this information by persons or
entities other than the intended recipient is prohibited. If you received
this in error, please contact the sender and delete the material from any
computer.  Please familiarize yourself with our privacy policy.